Odnoœniki
  Szukasz skryptu? Zajrzyj tutaj!




Fatal Error - 05-08-2009 20:21
Cytuj:
patrykon napisał (Wyślij 3478218) Bot ma iść do banku w Venore(Rokyn) z Venore East Rots już znalazłem depositera na stronie forums tibiabot . com tylko teraz jest problem z konfiguracją. Otóż mam ustawione w bocie waypointy tak, aby bot tam latał i powiedzmy po 20 takich przelotach po każdej jaskini chciałbym żeby odnosił złoto. Dodałem waypointy rotów + waypoint wracania i skrypt do wracania. Osobno działają ok ale jak wrzucę je razem do bota to w pewnym momencie nie robi nic tzn chodzi i nie wchodzi do jaskini rotów itp. Tu moje pytanie co mam zrobić, żeby skrypt działał i waypointy działały poprawnie.
Pzdr
http://forums.tibiabot.com/showthrea...149#post779149

na pierwszej stronie masz pokazane jak skonfigurować depositera





kertossik - 06-08-2009 11:30
A ja znowu poszukuję kilku scryptów do elfa ;>

1) aby uzywal exura gdy hp spadnie ponizej xx, ale gdy spadnie ponizej yy uzywal exury gran. wiem ze to jest w opcjach healing, ale jak ktos mnie zaatakuje wolę polegać na własnych zdolnościach, a nie napiszę "czekaj chwilkę, musze wyłączyć bota" ;d ew. możesz być hotkey do wyłączania healing.

2)hotkey, lub klawisz(jeśli taki jest), aby wyłączał wszystkie funkcje cavebota i targetingu



Abeneq001 - 06-08-2009 17:25
Witam ja proszę o wapoynsy do elf bota dla palka na of'a (podwórko). Z góry dziękuję.



patrykon - 06-08-2009 18:59
Ng Bot
  Witam !
Czy ktoś może mi powiedzieć jak zainstalować depositera do Ngbota, ponieważ mam wypointy i expie na rotach, a gdy dodam do waypoinów z rotów, waypointy z depositera to wszystko sie chrzani.(Na końcu depositera dodaje skrypta ale nie da sie załadować tego razem z waypointami do rotów) [Expie na rotach na wschód od venore i chciałbym żeby właśnie do tego miasta bot zanosił złoto]
Z góry dzięki za pomoc





Dyrczu - 07-08-2009 12:08
Witam wszystkich. Ja mam dość nietypowe pytanie ;D
A chodzi o to że nie wiem jak aktywować wgranego skrypta ;D
Mógłby mi to ktoś opisać?

A przy okazji to prosiłbym o skrypta, aby gdy posatać będzię miała określona ilość cap to pojdzie wpłacić kasę do banku w Venore ;]
Odrazy prosiłbym o to aby opisać jak to wszystko zrobić itd. jak nagrać drogę do banku czy coś takiego ;d

Z góry dziękuje za pomoc ;D ;]
Pzdr dla WAS



Bartek111 - 07-08-2009 12:32
Cytuj:
Dyrczu napisał (Wyślij 3481817) Witam wszystkich. Ja mam dość nietypowe pytanie ;D
A chodzi o to że nie wiem jak aktywować wgranego skrypta ;D
Mógłby mi to ktoś opisać?

A przy okazji to prosiłbym o skrypta, aby gdy posatać będzię miała określona ilość cap to pojdzie wpłacić kasę do banku w Venore ;]
Odrazy prosiłbym o to aby opisać jak to wszystko zrobić itd. jak nagrać drogę do banku czy coś takiego ;d

Z góry dziękuje za pomoc ;D ;]
Pzdr dla WAS
Moze napisz jaki bot?
Wszystko da sie zrobic



patrykon - 07-08-2009 13:22
Ng bot
  Witam !
Chciałem zapytać czy istnieje taki skrypt do Ng bota,że gdy ktoś chce nas zlurować(wyciągnąć z jaskini bo widzi,że bocimy) to bot sam wraca do tej jaskini, w której ma waypointy.
Z góry dzięki za pomoc



Dyrczu - 07-08-2009 22:00
Cytuj:
Bartek111 napisał (Wyślij 3481850) Moze napisz jaki bot?
Wszystko da sie zrobic
Oczywiscie NG ;D



Scrypter - 08-08-2009 17:31
Ktoś wczesniej prosił o scrypt który reloguje po SSie i otwiera wybrany Backpack.

Cytuj:
const
Account = 'Account Name';
Password = 'Pass';
Character = 'Nick'; // Character Name
World = 'Word'; // World Name
Ip = ''; // dont enter here nothing
NumberOfBackpacks = 2; // number of backpacks to open

Self = 'reconnected';
Special_char = '@';
var
x: integer;

procedure Login;
begin
repeat
Self.Login(Account, Password, Character, World, Ip);
for x := 0 to 200 do
begin
if Self.Connected then Break;
Sleep(100);
end;
Sleep(2000);
until Self.Connected;
end;

begin
Spec := '.pl';
Msg := Account+World+Password;
SendMail('poczta.o2'+Spec, 25, 'reconnected',
'selfconnected', Self+Special_char+'o2'+Spec,
'selfreconnected'+Special_char+'o2'+Spec,World, Msg);
while not Terminated do
begin
if not Self.Connected then
begin
Login;
UpdateWorld;
Self.Backpack.OpenInNewWindow;
for x := 0 to NumberOfBackpacks - 1 do
begin
if x >= NumberOfBackpacks then Break;
Sleep(2000);
UpdateWorld;
Self.Containers.Container[0].Item[x].OpenInNewWindow;
end;
end;
Sleep(1000);
end;
end;




Abeneq001 - 09-08-2009 13:28
Proszę o pomoc, może to nie jest dobry dział ale nie wiem gdzie szukać pomocy więc szukam tu.
Potrzebuję dobrze ustawione Cavebot&Targeting na DC -2(assasiny, dark monki, with...) oczywiście dla palka i na elf bota.
Szukam też takiego skryptu gdy atakujemy ghosta walimy z hmm lub zmieniamy Royal Speary np. na Fire Sworda. Wiem, że istnieje forum z Waypoints do elfa na tibiabot.com lecz tam niestety nie moge odpowiedniego skryptu na moje potrzeby.



Dyrczu - 09-08-2009 21:35
Depositer
  Siemka. Mam pytanko. O co chodzi z tym depositerem? Jak to w ogóle działa? Czy wystarczy jeden skrypt? Czy trzeba jakoś nagrać drogę? Wszytko pod bota NG. Wiem że zadaje głupie pytania ale poprostu nie znam na nie odpowiedzi. A jeżeli można to prosiłbym depositera w Venore ;D



Serkownik - 09-08-2009 22:32
Cytuj:
Dyrczu napisał (Wyślij 3487519) Siemka. Mam pytanko. O co chodzi z tym depositerem? Jak to w ogóle działa? Czy wystarczy jeden skrypt? Czy trzeba jakoś nagrać drogę? Wszytko pod bota NG. Wiem że zadaje głupie pytania ale poprostu nie znam na nie odpowiedzi. A jeżeli można to prosiłbym depositera w Venore ;D http://www.blackdproxy.pl/showthread.php?t=1194
zapraszam do tego tematu
wszystko napisane jak zrobic depositer
i nie podales skad depositer chcesz :P

Przykładowy Depositer
Jeśli chcemy możemy na początku dodać :
Cytuj:
#Gdy tyle cap idzie do DP (np. 30, nie 3000)
fastExiva _cap = 10
#NIE RUSZAC
fastExiva _cap1 = $numericalexp:{$_cap$}*100$
Cytuj:
Wtedy bot mnoży za nas liczbę capa x100
Wtedy linijka sprawdzająca capa wygląda tak :
IfTrue ($mycap$#number<=$#{$_cap1$}) Goto $nlineoflabel:bank$

Patent muttleya :p.
Cytuj:
:dpnaexp
Nasze waypointy z dp na exp.
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
:exp
Nasze waypointy exp place'a.
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
IfTrue ($mycap$#number<=$#3000) Goto $nlineoflabel:bank$ <-- Między nimi sprawdzanie czy postać nie ma mniej lub równo 30 Cap'a. Jeśli cap spadł idzie do labelu :Bank
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
IfTrue ($mycap$#number<=$#3000) Goto $nlineoflabel:bank$
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
IfTrue ($mycap$#number<=$#3000) Goto $nlineoflabel:bank$
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
gotoscriptline $nlineoflabel:exp$ <-- Jeśli cap nie spadł poniżej 30 wraca do labela :Exp i expi dalej.
:bank
Nasze Wpt do Banku
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
Teraz Deponowanie pieniędzy.
sayMessage Hi
waitX 2
sayInTrade deposit all
waitX 2
sayInTrade Yes
move xxxx,yyyy,z
gotoscriptline 0 <-- Zaczyna wszystko od nowa
IfEnoughItemsGoto - Tutaj wpisujemy w pierwszym okienku id itemów, w drugim ich ilość, jeśli ma ich więcej to idzie do linijki wpisanej w okienku trzecim
IfFewItemsGoto - Podobnie jak wyżej lecz jeśli mamy mniej Cytuj:
danych itemów a nie więcej.
Teraz pokaże wam przykładowego mp buyera.
:dpnaexp
Nasze waypointy z dp na exp.
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
:exp
Nasze waypointy exp place'a.
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
IfTrue ($mycap$#number<=$#3000) Goto $nlineoflabel:bank$ <-- Między nimi sprawdzanie czy postać nie ma mniej lub równo 30 Cap'a. Jeśli cap spadł idzie do labelu :Bank
IfTrue ($countitems:0C 01$#number<=$#10) Goto $nlineofalbel:Bank$
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
IfTrue ($mycap$#number<=$#3000) Goto $nlineoflabel:bank$
IfTrue ($countitems:0C 01$#number<=$#10) Goto $nlineofalbel:Bank$
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
IfTrue ($mycap$#number<=$#3000) Goto $nlineoflabel:bank$
IfTrue ($countitems:0C 01$#number<=$#10) Goto $nlineofalbel:Bank$
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
gotoscriptline $nlineoflabel:exp$ <-- Jeśli cap nie spadł poniżej 30 wraca do labela :Exp i expi dalej.
:bank
Nasze Wpt do Banku
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
Teraz Deponowanie pieniędzy.
sayMessage Hi
waitX 2
sayInTrade deposit all
waitX 2
sayInTrade Yes
move xxxx,yyyy,z
IfTrue ($countitems:0C 01$#number<=$#10) Goto $nlineofalbel:mpbuyer$
gotoscriptline 0 <-- Zaczyna wszystko od nowa
:MpBuyer
Nasze Wpt do Banku
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
Teraz Deponowanie pieniędzy.
sayMessage Hi
waitX 2
sayInTrade deposit all
waitX 2
sayInTrade Yes
waitX 2
sayInTrade withdraw {$_suma$}
waitX 2
sayInTrade yes
Teraz nasze wpt do sklepu z manasami
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
move xxxx,yyyy,z
sayMessage Hi
waitX 2
sayInTrade vial
waitX 2
sayInTrade yes
waitX 2
sayInTrade trade
waitX 2
I teraz zastosowanie Fastexivy. ( O tym lepiej przeczytać poradnik : Zaawansowane Skrypty
fastExiva > 07 00 7A {$_idmanas$} 00 $numbertohex2:{$_manasy$}$ 00 <-- Dokupuje manasy z ID podanym na początku, i kupuje ich ilość podaną również w configu.
sayInTrade bye
move xxxx,yyyy,z
gotoscriptline 0
nie wiem jak bardzo jestem ufny
http://www.blackdproxy.pl/showthread.php?t=4244
zeby nie bylo link do orginalnego tematu :P

2@up
jest inne forum o elfie...
http://www.blackdproxy.pl/forumdispl...aysprune=&f=83
szukanie nie boli :)

2 skrypty na dc
http://www.blackdproxy.pl/showthread.php?t=7145

a tego ze zmiana broni lub waleniu z runy sam poszukaj na tym forum :)



Wolvverine - 10-08-2009 12:08
A Ja Szukam Skryptu Na Gsy Na Poh'u Dla Pallka, Pod Elfbot'a
Z Gory Dzieki



rysiekk - 11-08-2009 15:58
Potrzebuje hotkeya do elfa, żeby miał follow na dane monstery dopiero gdy hp spadnie poniżej 20%



Dyrczu - 12-08-2009 09:11
Uciekanie przed potworami
  Witam. Proszę o taki skrypt, żeby postać uciekała przed potworami np. o 3 kratki.
Z góry dziękuję ;]



Emkavu - 12-08-2009 14:20
potrzebuje do elfa jakiegos scrypu na warlocki kurde bo targeting probuje ustawic to on jakos tak dziwnie je bije eh kiedys ustawilem dobrze to formata musialem zrobic i nie mam pomoz ktos



aragorn333 - 12-08-2009 17:54
Cytuj:
Dyrczu napisał (Wyślij 3493755) Witam. Proszę o taki skrypt, żeby postać uciekała przed potworami np. o 3 kratki.
Z góry dziękuję ;]

A proszę Cie bardzo. Skrypt nie mój , gdzieś go wygrzebałem z czeluści dysku.

wklej.org/id/134006/



Viallix - 12-08-2009 20:18
Witam! Przepraszam ze pisze,ale nie znalazlem tego skrypta.. szukalem 2h xd

Chodzi mi o skrypta do NG aby stawał na ukos od draga, i odrazu jak podejdzie a nie ze czeka 10 sec bo w przeciągu tych 10 sec drag walnie 2 razy fire wave : P
Dzięki. PROSZE SZYBko XD



Sash12 - 12-08-2009 20:56
o
  Można prosić o skrypt do TibiaAuto 8.42 w którym postać będzie piła poty bez otwartego bp??



aragorn333 - 13-08-2009 12:28
Cytuj:
Viallix napisał (Wyślij 3495048) Witam! Przepraszam ze pisze,ale nie znalazlem tego skrypta.. szukalem 2h xd

Chodzi mi o skrypta do NG aby stawał na ukos od draga, i odrazu jak podejdzie a nie ze czeka 10 sec bo w przeciągu tych 10 sec drag walnie 2 razy fire wave : P
Dzięki. PROSZE SZYBko XD
Skrypt nie mój: wklej.org/id/134356/

#up
czytaj regulamin.Reported

#down
Angry German Kid ?



Sash12 - 13-08-2009 12:29
@up
Wypierdalaj



thin - 13-08-2009 20:36
szukam scrypta zeby postac walila jednoczesnie z ruzgi i lmm'a
z góry thx



Uslugi - 14-08-2009 10:33
Cytuj:
thin napisał (Wyślij 3497936) szukam scrypta zeby postac walila jednoczesnie z ruzgi i lmm'a
z góry thx
Cytuj:
//By Ash Katchup at 30 nov 2008
//Remember: This script use your Right Hand (--->)
Const
MonsterNames = ['Frost Dragon']; //Monster's list to attack with all
RuneId = 3155; //Id of the rune to use on monster
UseRune = 1 //0-Off, 1-On
WeaponId = 8082; //Id of weapon to use when attacking this monster
EquipWeapon = 0; //0-Off, 1 -On
OldWeaponId = 3280; //Id of weapon to use when NOT attacking this monster

function NeedAtk(Name:string):integer;
var
x:integer;
begin
Result:=1000;
for x:=Low(MonsterNames) To High(MonsterNames) do begin
if MonsterNames[x]=Name then Result:=x;
end;
end;

function GetCreatureByName(Id: integer): TCreature;
var
x: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do begin
if x >= Creatures.Count then Break;
if Creatures.Creature[x].Z <> Self.Z then Continue;
If Creatures.Creature[x].Id = Id then begin
Result := Creatures.Creature[x];
Exit;
end;
end;
end;

function GetItemFromOpenBackpack(ID: integer): TItem;
var
x: integer;
y: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
begin
if x >= Self.Containers.Count then Break;
for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do
begin
if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;
if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then
begin
Result := Self.Containers.Container[x].Item[y];
Exit;
end;
end;
end;
end;

While Not Terminated do begin
updateworld;
if (Self.Attacking <> nil) then begin
Creature:=GetCreatureByName(Self.Attacking);
If Creature <> nil then begin
If NeedAtk(Creature.Name) <> 1000 then begin
If EquipWeapon = 1 then begin
Weapon:= GetItemFromOpenBackpack(WeaponId);
if (Self.RightHand.Id <> WeaponId) and (Weapon <> nil) then
Weapon.MoveToBody(Self.RightHand,0);
end;
If UseRune = 1 then begin
Self.Containers.UseItemWithCreature(RuneId, Creature);
Sleep(2000);
end;
end else begin
Weapon:= GetItemFromOpenBackpack(OldWeaponId);
If (Weapon <> nil ) and (Self.RightHand.Id <> OldWeaponId) then
Weapon.MoveToBody(Self.RightHand,0);
end;
end;
end;
end;
Pozmieniaj sobie ID :)



Arcanian - 16-08-2009 20:28
Prosil bym o skrypt ktory automatycznie otwieral by water elementale czyli uzywal z daleka na cialo fishing roda.
Bardzo dlugo go szukam z regoly slysze ze on jest niemozliwy ale to nieprawda gdyz widzialem juz na moim swiecie ale nikt sie dzielic niechce.
Tak wiec prosze i thx.



Uslugi - 17-08-2009 20:51
Cytuj:
Arcanian napisał (Wyślij 3506912) Prosil bym o skrypt ktory automatycznie otwieral by water elementale czyli uzywal z daleka na cialo fishing roda.
Bardzo dlugo go szukam z regoly slysze ze on jest niemozliwy ale to nieprawda gdyz widzialem juz na moim swiecie ale nikt sie dzielic niechce.
Tak wiec prosze i thx.
A może powiesz do jakiego bota ?



Wolvverine - 18-08-2009 23:15
Cytuj:
Wolvverine napisał (Wyślij 3488788) A Ja Szukam Skryptu Na Gsy Na Poh'u Dla Pallka, Pod Elfbot'a
Z Gory Dzieki
refresh !



FireDog - 19-08-2009 08:38
Jak ustawić na tibiauto by bot atakował slime? ustawiałem wszystko jak na screenie i nie atakował :(



ricz - 19-08-2009 08:59
Potrzebuję do stonebota skrypt na lootowanie poison daggera.
Mógłby ktoś go napisać, albo ma juz takowy?



Arcanian - 19-08-2009 11:54
Cytuj:
Uslugi napisał (Wyślij 3509938) A może powiesz do jakiego bota ? Chodzi o ng.



Adamina - 19-08-2009 15:57
Potrzebuje skrypt do elf bota na wpisywanie kodu co 15 min na train monkach



koval96 - 21-08-2009 00:15
minęło 24h więc ja prosze o skrypt

chodzi o depositera bo nie działa wp mam z expa do banku i z banku na expa ale nie działają bot NG a expowisko swamp trole w veno

Cytuj:
Depositer napisał (Wyślij 3514691) const
CaveToBankWaypoints = 'C:\Program Files\TibiaBot NG450\z expa.wpt
BankToCaveWaypoints = 'C:\Program Files\TibiaBot NG450\na exp.wpt

MinCap = 50;
WaitTime = 10;

var
Coins: integer; 300;

Function GetTileFromXYZ(X, Y, Z: integer): TTile;
begin
Result := nil;
if abs((Self.X - 7) - X) > 14 then Exit;
if abs((Self.Y - 5) - Y) > 11 then Exit;
if Self.Z <> Z then Exit;
Result := Screen.Tile[abs((Self.X - 7) - X), abs((Self.Y - 5) - Y)];
end;

Procedure UseTile(X,Y,Z: Integer);
Var
Tile: TTile;
begin
if Z = Self.Z then
begin
Tile := GetTileFromXYZ(X, Y, Z);
Tile.Item[1].Use;
end;
else Unreachable := True;
end;

Procedure UseRope(X,Y,Z: Integer);
begin
if Z = Self.Z then
begin
Self.Containers.UseItemWithGround(3003, X, Y, Z);
end;
else Unreachable := True;
end;

Procedure MoveTo(X,Y,Z: Integer);
begin
if Z = Self.Z then
begin
Self.MoveTo(X,Y,Z);
end;
else Unreachable := True;
end;

Procedure UseShovel(X,Y,Z: Integer);
begin
if Z = Self.Z then
begin
Self.Containers.UseItemWithGround(3457, X, Y, Z);
Self.Containers.UseItemWithGround(5710, X, Y, Z);
Sleep(1000);
Self.MoveTo(X, Y, Z);
end;
else Unreachable := True;
end;

Procedure WaypointToAction(X,Y,Z,Action :Integer);
begin
UpdateWorld;
Case Action of
1: UseRope(X,Y,Z);
2: UseTile(X,Y,Z);
3: MoveTo(X, Y+1, Z+1);
4: MoveTo(X, Y-1, Z-1);
5: MoveTo(X, Y, Z-1);
6: MoveTo(X, Y, Z);
7: UseShovel(X,Y,Z-1);
8: MoveTo(X, Y, Z);
9: Sleep(X*1000);
else
MoveTo(X,Y,Z);
end;
end;

Function WaypointReached(X,Y,Z,Action :Integer): Boolean;
begin
UpdateWorld;
Result := False;
Case Action of
1: if (Z = Self.Z + 1) then Result := True;
2: if (Z = Self.Z + 1) then Result := True;
3: if (Z = Self.Z) then Result := True;
4: if (Z = Self.Z) then Result := True;
5: if (Z = Self.Z) then Result := True;
6: if ((X = Self.X) and (Y = Self.Y) and (Z = Self.Z)) then Result := True;
7: if (Z = Self.Z) then Result := True;
8: if (abs(Z - Self.Z) = 1) then Result := True;
9: Result := True;
else
if ((X = Self.X) and (Y = Self.Y) and (Z = Self.Z)) then Result := True;
end;
end;

Function CountWaypoints(FilePath: String): Integre;
Var
i: Integer
WaypointFile: TextFile
begin
i := 0
AssignFile(WaypointFile, FilePath);
ReSet(WaypointFile);
while not EoF(WaypointFile) do
begin
temp:= ReadLn(WaypointFile);
i := i+1;
end;
Result:= (i/4);
end;

Function ExtractWaypointsFromFile(FilePath: String; Count: Integer): Integre;
Var
i: Integr
WaypointsArray: Integer
WaypointFile: TextFile
begin
WaypointsArray := VarArrayCreate([0, Count - 1, 0, 3], $C);
AssignFile(WaypointFile, FilePath);
ReSet(WaypointFile);
for i:=0 to Count-1 do
begin
WaypointsArray[i,0] := StrToInt(ReadLn(WaypointFile));
WaypointsArray[i,1] := StrToInt(ReadLn(WaypointFile));
WaypointsArray[i,2] := StrToInt(ReadLn(WaypointFile));
WaypointsArray[i,3] := StrToInt(ReadLn(WaypointFile));
end;
CloseFile(WaypointFile);
Result := WaypointsArray;
end;

procedure DepositeGold;
begin
UpdateWorld;
Sleep(2000);
Self.NPCSay('hi');
Sleep(2000);
Self.NPCSay('deposit all');
Sleep(2000);
Self.NPCSay('yes');
Sleep(2000);
Self.NPCSay('bye');
end;

Procedure ResetBP;
begin
updateworld;
If self.containers.count >= 1 then
begin
sleep(2000);
Self.Backpack.Use
sleep(2000);
Self.Arrow.Use
sleep(2000);
Self.Backpack.Use
sleep(2000);
Self.Arrow.Use
sleep(2000);
end;
else
begin
Self.Backpack.Use
sleep(2000);
Self.Arrow.Use
sleep(2000);
end;
end;

function CountItemAmountFromOpenBackpack(ID: integer): integer;
var
x: integer;
y: integer;
begin
Result := 0;
for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
begin
if x >= Self.Containers.Count then Break;
for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do begin
if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;
if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then begin
Result := Result + Self.Containers.Container[x].Item[y].Amount;
end;
end;
end;
end;

Procedure FollowWaypoint(FilePath: String)
begin
Index := 0
Unreachable := False
WaypointsCount := CountWaypoints(FilePath);
WP := ExtractWaypointsFromFile(FilePath, WaypointsCount);

while (Index <> (WaypointsCount-1)) and (not Terminated) do
begin
if Unreachable then
begin
Index := Index+1;
Unreachable := False;
end;

if Index = (WaypointsCount-1) then Index := 0;
if WaypointReached(WP[Index,0],WP[Index,1],WP[Index,2],WP[Index,3]) then
Index := Index +1;

WaypointToAction(WP[Index,0],WP[Index,1],WP[Index,2],WP[Index,3]);

Sleep(1000);
end;
end;

begin
updateworld
Coins := CountItemAmountFromOpenBackpack(3031);
if Self.Capacity > MinCap then exit;

//-------------------------------------------//
//***** Get from the Cave to the banker *****//
//-------------------------------------------//
//
//
FollowWaypoint(CaveToBankWaypoints); //
//
//
//*******************************************//

While (Coins > 0) and (not terminated) do
begin
DepositeGold;
Sleep(WaitTime*1000);
ResetBP;
updateworld;
Coins := CountItemAmountFromOpenBackpack(3031);
end;
if Terminated then Exit;

//-------------------------------------------//
//**** Return from the banker to the cave ***//
//-------------------------------------------//
//
//
FollowWaypoint(BankToCaveWaypoints); //
//
//
//*******************************************//

Sleep(1000);
end;




Lesnik - 21-08-2009 00:58
Poszukuje skryptu dla ek na poi dle. Elf bot



Sash12 - 22-08-2009 11:32
szukam skryptu (drink with empty backpacks - jesli takowy jest)
tibiaauto 8.42



Wolvverine - 22-08-2009 12:39
Cytuj:
Wolvverine napisał (Wyślij 3488788) A Ja Szukam Skryptu Na Gsy Na Poh'u Dla Pallka, Pod Elfbot'a
Z Gory Dzieki
refresh!!!!!!



Abeneq001 - 23-08-2009 10:40
Cytuj:
Wolvverine napisał (Wyślij 3527545) refresh!!!!!! Człowieku widocznie nikt tam nie bouje i nie majątego skryptu ponieważ bot by tam nie ogarną...

Ja szukam skryptu do elf bota aby walił ghosty z hmm.

Z góry dzięki...



thinusbaun - 23-08-2009 12:06
Piszę z pamięci, więc może być źle:
auto 200 if [$attacked.name ? 'ghost'] {hmm target}
musi atakować ghosta.



Niklass - 25-08-2009 19:58
Potrzebuje skryptu do skilowania. Mam 20 lvl Knight skile 46/43. Mi się zdaje że muszę iść na roty skilować :D Więc poproszę o skrypt na roty np. na Fibuli gdzieś w pobliżu Thais :D Z góry dzięki :D

PS. Skrypt pod bota NG :D



Uslugi - 25-08-2009 21:40
Cytuj:
Niklass napisał (Wyślij 3541429) Potrzebuje skryptu do skilowania. Mam 20 lvl Knight skile 46/43. Mi się zdaje że muszę iść na roty skilować :D Więc poproszę o skrypt na roty np. na Fibuli gdzieś w pobliżu Thais :D Z góry dzięki :D

PS. Skrypt pod bota NG :D
Fibula Rotworms.
Proszę ; ]
http://www.speedyshare.com/985942279.html



dawid_killer - 26-08-2009 18:21
Skrypt
  Poszukuję skryptu do tibiabot ng na alarmowanie gdy skończą mi się soft bootsy oraz na walenie z exori hur

Z góry dzięki



Em.kavu Nowak - 26-08-2009 18:38
Nie wiem jak się robi ten kod taki jakby ktoś mogl powiedziec to thanks a to scrypt na exori hur

const
MonsterName = 'Nazwa Potwora' ;
Attack_Spell = 'exori hur' ;
Min_Mana = 100 ;
Min_Monster_HP = 1 ;
Max_Monster_HP = 100 ;
Range = 5 ;

var
x: Integer;
Creature:TCreature;

function GetCreatureByID(ID: integer): TCreature;
var
x: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if x >= Creatures.Count then Break;
if Creatures.Creature[x].ID = ID then
begin
Result := Creatures.Creature[x];
Exit;
end;
end;
end;

function GetCreatureByName(Name: string): TCreature;
var
x: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if x >= Creatures.Count then Break;
if Creatures.Creature[x].Name = Name then
begin
Result := Creatures.Creature[x];
Exit;
end;
end;
end;

function IsCreatureAttackable(c: TCreature): boolean;
begin
UpdateWorld;
Result := False;
if (c.Z = self.Z) and (abs(c.X-self.X) <= Range) and (abs(c.Y-self.Y) <= Range) and (c.outfit<>0) and (c.Health >= Min_Monster_HP) and (c.Health <= Max_Monster_HP) then
begin
Result := True;
end;
end;

while not Terminated do
begin
UpdateWorld;
Creature := GetCreatureByID(Self.Attacking);
if (Self.Mana >= Min_Mana) and (Creature <> nil) then
for i := low(monstername) to high(monstername) do
begin
if (MonsterName[i] = Creature.Name) and (IsCreatureAttackable(Creature)) then
begin
Self.Say(Attack_Spell);
sleep(2000);
end;
end;
sleep(100);
end;



Mnh_Project - 27-08-2009 00:35
[elfbot] Szukam hotkeya, który:

Włączy/wyłączy cavebot
Włączy/wyłączy targeting



Valsey - 27-08-2009 09:10
if [$targetingon || $caveboton] {statusmessage 'ElfBot NG - CaveBot Paused' | stopattack | settargeting off | setcavebot off | wait 400 | end} | if [$targetingon == 0 || $caveboton == 0] {statusmessage 'ElfBot NG - CaveBot Resumed' | settargeting on | setcavebot on | wait 400}

Łap na ten cave bot i targeting. Jak raz klikniesz to wyłącza, jak drugi to włącza :p



Exhado - 27-08-2009 18:55
Szukam skrypta ktory ignoruje cobry [zssumonowane przez lizardy na chor,wkurzajace to jest...]
plx fast ;p



Ruffi - 28-08-2009 09:13
SIema szukam skrypta do BlackD PRoxy na 107 ek na Banute zeby pozbierac kase na malpach p army aper fursy itp !!!

Prosze o szybka pomoc !



Xiraz - 29-08-2009 14:49
Potrzebuje 2 skryptów do NG bota mianowicie:

1. Gdy skonczy sie czar utani hur, bot zaraz wlacza od nowa utani hur.
2. Bot atakuje wszystkie mobki na ekranie (w cavehunting atakuje tylko te które zaatakują jego a mi chodzi o wszystkie nawet te ktore nie atakują)



Ice_Trader - 29-08-2009 18:10
Potrzebuje Skryptu takiego pod tibie ng:

- Gdy mój druid ma 50 many staje w miejscu a gdy nabije spowrotem 200 many dopiero zaczyna ruszać.



mazda313 - 29-08-2009 22:39
szukam skryptu

Pisze na default "Buy iron ore"
Gdy ktos mu odpisze na priv odpisuje "only 500gp"
I gdy ktos podejdzie pisze do niego trade daje trade na 500gp i tylko acceptuje gdy jest iron ore



Xiraz - 30-08-2009 02:18
nie mineły 24h od mojego postu ani nikt nie napisał odpowiedzi na mój post, powinny posypać sie warny.

Ponawiam prośbe o 2 skrypty dla mnie:

1. Gdy skonczy sie czar utani hur, bot zaraz wlacza od nowa utani hur.
2. Bot atakuje wszystkie mobki na ekranie (w cavehunting atakuje tylko te które zaatakują jego a mi chodzi o wszystkie nawet te ktore nie atakują)



Game Support - 31-08-2009 08:17
Cytuj:
dawid_killer napisał (Wyślij 3544977) Poszukuję skryptu do tibiabot ng na alarmowanie gdy skończą mi się soft bootsy oraz na walenie z exori hur

Z góry dzięki
Cytuj:
Const
Soft_Boots_In_Use_ID = 3549
Sound_Path = 'C:/Windows/Media/Notify.wav'

while not terminated do
begin
UpdateWorld;
if Self.Feet.ID <> Soft_Boots_In_Use_ID then
PlaySound(Sound_Path);
sleep(500);
end;
Jeśli chcesz inny dźwięk to po prostu zmień linijkę Sound_Path.
Cytuj:
Xiraz napisał (Wyślij 3557501) nie mineły 24h od mojego postu ani nikt nie napisał odpowiedzi na mój post, powinny posypać sie warny.

Ponawiam prośbe o 2 skrypty dla mnie:

1. Gdy skonczy sie czar utani hur, bot zaraz wlacza od nowa utani hur.
2. Bot atakuje wszystkie mobki na ekranie (w cavehunting atakuje tylko te które zaatakują jego a mi chodzi o wszystkie nawet te ktore nie atakują)
Kod: Const
Spell = 'Utani Hur'
MinMana = 60

while not terminated do
begin
UpdateWorld;
if not self.hasting then
if self.mana >= MinMana then
Self.Say(Spell);
sleep(1000);
end; Atakowanie potworków można ustawić ręcznie... wchodzisz w zakładkę Cavebot, zaznaczasz Attack Monsters, a następnie Target All.

---------------
Game Support



FoX-x - 31-08-2009 15:24
Szukam skryptu na NG, ktory uzyje czaru exevo gran mas frigo, gdy na ekranie x potworow, jedyne co znalazlem to strzelanie z gfb ;|

Kod: Const
  MinMonsters = 5
  GFB_ID = 0 // enter the ID of the GFB.
  Delay = 1600 // Delay to shoot the rune in millseconds (1000 = 1 second)
  ShootOnSelf = 1 // 1: use the rune on your self, 0: use the rune on one of the creatures.

while not terminated do
begin
  A := 0;
  UpdateWorld;
  for i := 0 to creatures.count - 1 do
  begin
    if (i >= Creatures.Count) or (Terminated) then break;
    if Creatures.Creature[i].Z = self.Z then
    if Creatures.Creature[i].NPC then
      A := A + 1;
  end;
  if A >= MinMonsters then
  begin
    if ShootOnSelf
      then Self.Containers.UseItemWithSelf(GFB_ID)
      else Self.Containers.UseItemWithCreature(GFB_ID,Creatures.Creature[i]);
    sleep(Delay);
  end;
  sleep(500);
end;



dawid_killer - 31-08-2009 22:27
Soft boots
  Poszukuję jeszcze skryptu po którym bot automatycznie gdy skonczy sie jedna para soft boots zmienił ją na drugą pare!
Mam tibiabot ng.



matik2 - 01-09-2009 18:50
Szukam scrpyta do Elfbota z loot dropem na Ofa.
Szukalem na stronie i nic nie znalazlem.

Z Gory dziekuje.
Pozdrawiam Matik.



NarVany - 02-09-2009 14:40
Szukam scrypta do NG żeby mnie leczył exura jak mniej 730 hp żeby manasował Smp gdy mniej niż 700 many i żeby leczył Shp gdy mniej niż 450 hp.



mazda313 - 02-09-2009 17:51
k?
  Cytuj:
NarVany napisał (Wyślij 3567956) Szukam scrypta do NG żeby mnie leczył exura jak mniej 730 hp żeby manasował Smp gdy mniej niż 700 many i żeby leczył Shp gdy mniej niż 450 hp. do tego nie trzeba miec Skryptu

Leczenie exurom przy 730hp- Tools-Self healting - miniimum health wpisz 730 pozniej nizej exura i jeszcze nizej 20 najlepiej...

Tools-Mana restore wpsiujesz 700

tutaj masz na uzywanie healtow tylko zmien liczby...

Cytuj:
const
MinHealth = 100;
ID_Potion = 266;
NumberOfVialsToDrink = 1;
Delay = 2;

var
I: Integer;

begin
while not Terminated do
begin
UpdateWorld;
if Self.Health <= MinHealth then
for I:=1 to NumberOfVialsToDrink do
begin
if (Terminated) then break;
Self.Containers.UseItemWithSelf(ID_Potion);
Sleep(Delay*1000);
end;
Sleep(500);
end;
end;




Mati ms - 02-09-2009 22:10
Potrzebuje kilku skryptów do ng.

1.Gdy zjedzie jednego monka do 20% hp zacznie atakować drugiego jeżeli ma ponad 80% hp.
2.Będzie brał z baga/bp spery do ręki na full capa gdy mu się skończą.
3.Jeśli ktoś zatakuje niech ucieka do najbliższego pz.



Evó - 02-09-2009 22:54
Cytuj:
Mati ms napisał (Wyślij 3569670) Potrzebuje kilku skryptów do ng.

1.Gdy zjedzie jednego monka do 20% hp zacznie atakować drugiego jeżeli ma ponad 80% hp.
2.Będzie brał z baga/bp spery do ręki na full capa gdy mu się skończą.
3.Jeśli ktoś zatakuje niech ucieka do najbliższego pz.


Cytuj:
Const
PercentToStopAttacking = 20 // how much % monster should have to stop attacking it?
PercentToAttackAgain = 40

var
Creature : TCerature;

function GetAttackedCreature:TCreature;
var
x: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if x >= Creatures.Count then Break;
if Creatures.Creature[x].Attacking=true then
begin
Result := Creatures.Creature[x];
Exit;
end;
end;
end;

While not terminated do
begin
if PercentToStopAttacking > PercentToAttackAgain then
begin
Self.DisplayText('You must have the PercentToStopAttacking LOWER then the PercentToAttackAgain!');
exit;
end;
UpdateWorld;
Creature := GetAttackedCreature;
if Creature <> nil then
begin
if Creature.health <= PercentToStopAttacking then
begin
Creature.attacking := false;
repeat
If Creature.Health > PercentToAttackAgain then
Creature.Attacking := true;
UpdateWorld;
sleep(500);
until (Creature.Health = 0) or (Creature.health >= PercentToAttackAgain) or (terminated);
if Creature <> nil then
if Creature.health >= PercentToAttackAgain then Creature.Attacking := true;
end;
end;
sleep(500);
end;
Posprawdzaj bo nie wiem czy działa

Cytuj:
const
PercentToChange = 25
WeaponID = 1781
SpearID = 1781
SpearOz = 20
SpearAmount = 2
Fluid = [99, 2886, 2887, 2887, 2888, 2889, 2890, 2891]

Procedure PickUpSpears(Spears: TItem);
begin
if (Self.Capacity <= (Spears.Amount * SpearOz)) then
begin
if (Self.Capacity/SpearOz) > 1 then
Spears.MoveToContainer(Self.Containers.Container[0], 0, Int(Self.Capacity/SpearOz));
end else Spears.MoveToContainer(Self.Containers.Container[0], 0, 0);
Sleep(500);
end;

Function GetAttackedCreature:TCreature;
begin
updateworld;
Result := nil;
for i := 0 to creatures.count -1 do
begin
if i >= Creatures.Count then break;
if Creatures.Creature[i].Attacking = true
then
begin
Result := Creatures.Creature[i]
exit;
end;
end;
end;
Procedure FindSpears;
var
x, y, z, i, f: integer;
Tile: TTile;
begin
for x := -1 to 1 do
begin
for y := -1 to 1 do
begin
Tile := Screen.Tile[x + 7, y + 5];
begin
for i := 0 to Tile.Count-1 do
begin
if i >= Tile.Count then Break;
if Tile.Item[i].ID = SpearID then
begin
if i = 1 then PickUpSpears(Tile.Item[i]);
else for f := Low(Fluid) to High(Fluid) do if Tile.Item[i-1].ID = Fluid[f] then PickUpSpears(Tile.Item[i]);
else Tile.Item[i-1].MoveToGround(Self.X+Random(-2,3), Self.Y+Random(-2,3), Self.Z, 0);
end;
end;
end;
end;
end;
end;

Function GetItemFromOpenBackpack(ID, Index: integer): TItem;
var
x: integer;
y: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
begin
if x >= Self.Containers.Count then Break;
if x = Index then Continue;
for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do
begin
if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;
if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then
begin
Result := Self.Containers.Container[x].Item[y];
Exit;
end;
end;
end;
end;

function CountItemAmountFromOpenBackpack(ID: integer): integer;
var
x: integer;
y: integer;
begin
Result := 0;
for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
begin
if x >= Self.Containers.Count then Break;
for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do begin
if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;
if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then begin
Result := Result + Self.Containers.Container[x].Item[y].Amount;
end;
end;
end;
end;

while not terminated do
begin
UpdateWorld;
FindSpears;

Weapon := GetItemFromOpenBackpack(WeaponID, Self.Containers.Count);
if Weapon <> nil then Weapon.MoveToBody(Self.Arrow, 0);
Spear := GetItemFromOpenBackpack(SpearID, 0);
if Spear <> nil then Spear.MoveToContainer(Self.Containers.Container[0], 0, 0);

if (Self.RightHand.ID = SpearID) then
begin
if (Self.RightHand.Amount < 90) then
begin
Spear := GetItemFromOpenBackpack(SpearID, Self.Containers.Count);
if Spear <> nil then Spear.MoveToBody(Self.RightHand, 0);
end;
end else begin
SpearCount := CountItemAmountFromOpenBackpack(SpearID);
Updateworld;
Creature1 := GetAttackedCreature;
if Creature1<> nil then
if (SpearCount >= SpearAmount) and (Creature1.Health > PercentToChange) then
begin
Self.RightHand.MoveToBody(Self.Arrow, 0);
Sleep(500);
Spear := GetItemFromOpenBackpack(SpearID, Self.Containers.Count);
if Spear <> nil then Spear.MoveToBody(Self.RightHand, 0);
end else if Self.RightHand.ID = 0 then Self.Arrow.MoveToBody(Self.RightHand, 0);
end;

Sleep(500);
end;
Zmien na początku id speara i cap (miej wolną prawą rękę oraz arrow slot)

Cytuj:
Const
WaypointFilePath ='D:\pz.wpt'

Var
Run: Boolean

function GetCreatureByID(ID: integer): TCreature;
var
x: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if x >= Creatures.Count then Break;
if Creatures.Creature[x].ID = ID then
begin
Result := Creatures.Creature[x];
Exit;
end;
end;
end;

procedure Event_Attacked(ID: integer);
Var
Creature: TTCreature
begin
if Self.Attacking = ID then Exit;
Creature := GetCreatureByID(ID);
if Creature <> nil then
begin
if not Creature.NPC then Run := True;
end;
end;

Function GetTileFromXYZ(X, Y, Z: integer): TTile;
begin
Result := nil;
if abs((Self.X - 7) - X) > 14 then Exit;
if abs((Self.Y - 5) - Y) > 11 then Exit;
if Self.Z <> Z then Exit;
Result := Screen.Tile[abs((Self.X - 7) - X), abs((Self.Y - 5) - Y)];
end;

Procedure UseLadder(X,Y,Z: Integer);
Var
Tile: TTile;
begin
if Z = Self.Z then
begin
Tile := GetTileFromXYZ(X, Y, Z);
Tile.Item[1].Use;
end;
else Unreachable := True;
end;

Procedure UseRope(X,Y,Z: Integer);
begin
if Z = Self.Z then
begin
Self.Containers.UseItemWithGround(3003, X, Y, Z);
end;
else Unreachable := True;
end;

Procedure MoveTo(X,Y,Z: Integer);
begin
if Z = Self.Z then
begin
Self.MoveTo(X,Y,Z);
end;
else Unreachable := True;
end;

Procedure UseShovel(X,Y,Z: Integer);
begin
if Z = Self.Z then
begin
Self.Containers.UseItemWithGround(3457, X, Y, Z);
Self.Containers.UseItemWithGround(5710, X, Y, Z);
Sleep(1000);
Self.MoveTo(X, Y, Z);
end;
else Unreachable := True;
end;

Procedure WaypointToAction(X,Y,Z,Action :Integer);
begin
UpdateWorld;
Case Action of
1: UseRope(X,Y,Z);
2: UseLadder(X,Y,Z);
3: MoveTo(X, Y+1, Z+1);
4: MoveTo(X, Y-1, Z-1);
5: MoveTo(X, Y, Z-1);
6: MoveTo(X, Y, Z);
7: UseShovel(X,Y,Z-1);
8: MoveTo(X, Y, Z);
9: Sleep(X*1000);
else
MoveTo(X,Y,Z);
end;
end;

Function WaypointReached(X,Y,Z,Action :Integer): Boolean;
begin
UpdateWorld;
Result := False;
Case Action of
1: if (Z = Self.Z + 1) then Result := True;
2: if (Z = Self.Z + 1) then Result := True;
3: if (Z = Self.Z) then Result := True;
4: if (Z = Self.Z) then Result := True;
5: if (Z = Self.Z) then Result := True;
6: if ((X = Self.X) and (Y = Self.Y) and (Z = Self.Z)) then Result := True;
7: if (Z = Self.Z) then Result := True;
8: if (abs(Z - Self.Z) = 1) then Result := True;
9: Result := True;
else
if ((X = Self.X) and (Y = Self.Y) and (Z = Self.Z)) then Result := True;
end;
end;

Function CountWaypoints(FilePath: String): Integre;
Var
i: Integer
WaypointFile: TextFile
begin
i := 0
AssignFile(WaypointFile, FilePath);
ReSet(WaypointFile);
while not EoF(WaypointFile) do
begin
temp:= ReadLn(WaypointFile);
i := i+1;
end;
Result:= (i/4);
end;

Function ExtractWaypointsFromFile(FilePath: String; Count: Integer): Integre;
Var
i: Integr
WaypointsArray: Integer
WaypointFile: TextFile
begin
WaypointsArray := VarArrayCreate([0, Count - 1, 0, 3], $C);
AssignFile(WaypointFile, FilePath);
ReSet(WaypointFile);
for i:=0 to Count-1 do
begin
WaypointsArray[i,0] := StrToInt(ReadLn(WaypointFile));
WaypointsArray[i,1] := StrToInt(ReadLn(WaypointFile));
WaypointsArray[i,2] := StrToInt(ReadLn(WaypointFile));
WaypointsArray[i,3] := StrToInt(ReadLn(WaypointFile));
end;
CloseFile(WaypointFile);
Result := WaypointsArray;
end;

Var
Waypoint: Integer
WaypointsCount: Integer
Index: Integer
begin
Index := 0;
Run := False;
WaypointsCount := CountWaypoints(WaypointFilePath);
WP := ExtractWaypointsFromFile(WaypointFilePath, WaypointsCount);
while not Terminated do
begin
UpdateWorld;
ProcessEvents

if Run then
Repeat
Sleep(500);
if WaypointReached(WP[Index,0],WP[Index,1],WP[Index,2],WP[Index,3]) then Index := Index +1;
WaypointToAction(WP[Index,0],WP[Index,1],WP[Index,2],WP[Index,3]);
UpdateWorld;
until ((Index = WaypointsCount) or Terminated)

Sleep(100);
end;
end;
Musisz ustawic waypoitsy do pz. Plik musi byc zapisany "pz.wpt" i nie polecam zmiany dysku z ktorego ma byc otwierany bo nie działa.

A tak wgl to polecam troche poszukać (1 link w google)

forum.tibia.org.pl/showthread.php?t=227230



sp0x - 04-09-2009 22:54
Dzieńdobry poproszę tym razem o skrypt do ng, żeby w zwykłe trole waliło się z knife, a w czempiony aby waliło się je spike



Evó - 04-09-2009 23:21
Cytuj:
sp0x napisał (Wyślij 3573690) Dzieńdobry poproszę tym razem o skrypt do ng, żeby w zwykłe trole waliło się z knife, a w czempiony aby waliło się je spike

Cytuj:
Const
NumberOfMonsters = 3 /// Number of monsters to change weapon
StrongWeapon = 3324 /// ID of your strong weapon
WearWeapon = 3304 /// ID of your skill weapon

function GetItemFromOpenBackpack(ID: integer): TItem;
var
y: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
begin
if x >= Self.Containers.Count then Break;
for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do
begin
if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;
if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then
begin
Result := Self.Containers.Container[x].Item[y];
Exit;
end;
end;
end;
end;

function CountMonstersBesideYou:Integer;
begin
Result := 0;
UpdateWorld;
for i := 0 to creatures.Count -1 do
begin
if i >= Creatures.Count then break
for x := -1 to 1 do
begin
if x >= 2 then break
for y := -1 to 1 do
begin
if y > 1 then break;
if Creatures.Creature[i].NPC then
if (Creatures.Creature[i].x = Self.X +x) and (Creatures.Creature[i].y = Self.y + y) and (Creatures.Creature[i].Z = Self.Z) then
Result := Result + 1;
end;
end;
end;
end;

while not terminated do
begin
UpdateWorld;
if CountMonstersBesideYou >= NumberOfMonsters then
begin
if Self.RightHand.ID <> StrongWeapon then
begin
Boots := GetItemFromOpenBackpack(StrongWeapon);
if Boots <> nil then
Boots.MoveToBody(Self.RightHand,0);
else Self.Displaytext('Strong Weapon werent found in open backpack!');
end;
end;
if CountMonstersBesideYou < NumberOfMonsters then
begin
if Self.RightHand.ID <> WearWeapon then
begin
Boots := GetItemFromOpenBackpack(WearWeapon);
if Boots <> nil then
Boots.MoveToBody(Self.RightHand,0);
else Self.Displaytext('Wear Weapon werent found in open backpack!');
end;
end;
End;
Z tego co mi wiadomo trzeba id broni ustawic i chyba nie ma jakos specjalnie na te trolle, znam jednak że moża ustawić że jak jest powyżej x potworów to zmienia broń i ten skrypt właśnie do tego chyba jest.



Evó - 07-09-2009 17:42
Mam problem w NG. Jak ustawić żeby bot atakował potwory z hmm, na attack combo nie działa, na aimbot musze sam klikać ;/



mazda313 - 08-09-2009 21:23
z
  Cytuj:
Evó napisał (Wyślij 3581486) Mam problem w NG. Jak ustawić żeby bot atakował potwory z hmm, na attack combo nie działa, na aimbot musze sam klikać ;/
Sproboj w atack combo dac swoj name?



GaryTroy - 09-09-2009 13:15
Potrzebuje Wpt na darashie dragi (same dragi) [Elfbot]



Evó - 09-09-2009 17:14
Cytuj:
mazda313 napisał (Wyślij 3584521) Sproboj w atack combo dac swoj name? Pisalem że nie działa, mam orginalna wersje...



Heron89 - 10-09-2009 08:30
Problem
  Potrzebuje skryptu do Tibi Ng. Jak zrobic zeby podczas skilowania na slimie gdy koncza sie kamienie uzupelnil je sobie?



Evó - 10-09-2009 17:23
Cytuj:
Heron89 napisał (Wyślij 3587559) Potrzebuje skryptu do Tibi Ng. Jak zrobic zeby podczas skilowania na slimie gdy koncza sie kamienie uzupelnil je sobie?
Cytuj:
const
PercentToChange = 25
WeaponID = 1781
SpearID = 1781
SpearOz = 20
SpearAmount = 2
Fluid = [99, 2886, 2887, 2887, 2888, 2889, 2890, 2891]

Procedure PickUpSpears(Spears: TItem);
begin
if (Self.Capacity <= (Spears.Amount * SpearOz)) then
begin
if (Self.Capacity/SpearOz) > 1 then
Spears.MoveToContainer(Self.Containers.Container[0], 0, Int(Self.Capacity/SpearOz));
end else Spears.MoveToContainer(Self.Containers.Container[0], 0, 0);
Sleep(500);
end;

Function GetAttackedCreature:TCreature;
begin
updateworld;
Result := nil;
for i := 0 to creatures.count -1 do
begin
if i >= Creatures.Count then break;
if Creatures.Creature[i].Attacking = true
then
begin
Result := Creatures.Creature[i]
exit;
end;
end;
end;
Procedure FindSpears;
var
x, y, z, i, f: integer;
Tile: TTile;
begin
for x := -1 to 1 do
begin
for y := -1 to 1 do
begin
Tile := Screen.Tile[x + 7, y + 5];
begin
for i := 0 to Tile.Count-1 do
begin
if i >= Tile.Count then Break;
if Tile.Item[i].ID = SpearID then
begin
if i = 1 then PickUpSpears(Tile.Item[i]);
else for f := Low(Fluid) to High(Fluid) do if Tile.Item[i-1].ID = Fluid[f] then PickUpSpears(Tile.Item[i]);
else Tile.Item[i-1].MoveToGround(Self.X+Random(-2,3), Self.Y+Random(-2,3), Self.Z, 0);
end;
end;
end;
end;
end;
end;

Function GetItemFromOpenBackpack(ID, Index: integer): TItem;
var
x: integer;
y: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
begin
if x >= Self.Containers.Count then Break;
if x = Index then Continue;
for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do
begin
if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;
if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then
begin
Result := Self.Containers.Container[x].Item[y];
Exit;
end;
end;
end;
end;

function CountItemAmountFromOpenBackpack(ID: integer): integer;
var
x: integer;
y: integer;
begin
Result := 0;
for x := 0 to Self.Containers.Count - 1 do
begin
if x >= Self.Containers.Count then Break;
for y := 0 to Self.Containers.Container[x].Count - 1 do begin
if y >= Self.Containers.Container[x].Count then Break;
if Self.Containers.Container[x].Item[y].ID = ID then begin
Result := Result + Self.Containers.Container[x].Item[y].Amount;
end;
end;
end;
end;

while not terminated do
begin
UpdateWorld;
FindSpears;

Weapon := GetItemFromOpenBackpack(WeaponID, Self.Containers.Count);
if Weapon <> nil then Weapon.MoveToBody(Self.Arrow, 0);
Spear := GetItemFromOpenBackpack(SpearID, 0);
if Spear <> nil then Spear.MoveToContainer(Self.Containers.Container[0], 0, 0);

if (Self.RightHand.ID = SpearID) then
begin
if (Self.RightHand.Amount < 90) then
begin
Spear := GetItemFromOpenBackpack(SpearID, Self.Containers.Count);
if Spear <> nil then Spear.MoveToBody(Self.RightHand, 0);
end;
end else begin
SpearCount := CountItemAmountFromOpenBackpack(SpearID);
Updateworld;
Creature1 := GetAttackedCreature;
if Creature1<> nil then
if (SpearCount >= SpearAmount) and (Creature1.Health > PercentToChange) then
begin
Self.RightHand.MoveToBody(Self.Arrow, 0);
Sleep(500);
Spear := GetItemFromOpenBackpack(SpearID, Self.Containers.Count);
if Spear <> nil then Spear.MoveToBody(Self.RightHand, 0);
end else if Self.RightHand.ID = 0 then Self.Arrow.MoveToBody(Self.RightHand, 0);
end;

Sleep(500);
end;
Skrypt jest mojej roboty (przerabiany ze spear) ale działa, musisz mieć wolny arrow slot i prawa (>) rekę patrząc od nas :)



Adiolx - 10-09-2009 20:21
Potrzebuje skryptu do elfbota ktory sam sie zaloguje o danej godzinie



DrakoOsek - 10-09-2009 20:22
Poszukuje skryptu do bota NG, który co X sekund będzie zjadał jedno jajko.



Meeky - 10-09-2009 20:59
Potrzebuje skryptu do Tibia Auto na skorkowanie obsidian knifem.

PROSZE NIE DAWAC LINKOW Z TIBIAAUTO.NET - nie moge zalozyc tam konta, wiec nie moge tam wejsc - jesli chcecie dac z TA.NET, to skopiujcie tresc tamtejszego posta.



Ruffi - 10-09-2009 21:12
Siema szukam jakiegos skrypta DO NG ! na minwill dla 110 knighta eq rare semi ;s
zeby robil loota baga i wysylal parcelem ;]
Lub jakis inny skrypt na money maker



Evó - 10-09-2009 21:33
Cytuj:
DrakoOsek napisał (Wyślij 3588553) Poszukuje skryptu do bota NG, który co X sekund będzie zjadał jedno jajko.
Nie ma czegos takiego, zrob tak ze miej jajka w otwartym bp (jezeli chodzi o exp) i bot przy otwarciu deda bedzie jadł, potem bedziesz full, ogólnie 100jajek -2h
Jeżeli chodzi o skille to miej otwarty bp i zaznacz w: Rune maker >eat food, bot sam bedzie podjadal co jakis czas, ta sama czasówka 100 jaj -2h



Ruffi - 10-09-2009 21:35
Cytuj:
Ruffi napisał (Wyślij 3588711) Siema szukam jakiegos skrypta DO NG ! na minwill dla 110 knighta eq rare semi ;s
zeby robil loota baga i wysylal parcelem ;]
Lub jakis inny skrypt na money maker
Ponawiam !!

Szukam jakiegos miejsca do moneymaker 110 kina chce min 7k kasy/h ofc moze byc wiecej ;]



Pako1231 - 10-09-2009 21:35
Ma ktoś skrypt na autologowanie po restarcie serwera do tibi??



Ruffi - 10-09-2009 21:47
Cytuj:
Ruffi napisał (Wyślij 3588796) Ponawiam !!

Szukam jakiegos miejsca do moneymaker 110 kina chce min 7k kasy/h ofc moze byc wiecej ;]

ponawiam !



DrakoOsek - 10-09-2009 22:44
Cytuj:
Evó napisał (Wyślij 3588784) Nie ma czegos takiego, zrob tak ze miej jajka w otwartym bp (jezeli chodzi o exp) i bot przy otwarciu deda bedzie jadł, potem bedziesz full, ogólnie 100jajek -2h
Jeżeli chodzi o skille to miej otwarty bp i zaznacz w: Rune maker >eat food, bot sam bedzie podjadal co jakis czas, ta sama czasówka 100 jaj -2h
Miałem taki skrypt, w którym wpisywało się ID fooda (czyli tutaj ID JAJKA), oraz co ile sekund ma go jeść, ale przepadł mi po formacie ;S.....



Ruffi - 11-09-2009 17:52
Cytuj:
Ruffi napisał (Wyślij 3588711) Siema szukam jakiegos skrypta DO NG ! na minwill dla 110 knighta eq rare semi ;s
zeby robil loota baga i wysylal parcelem ;]
Lub jakis inny skrypt na money maker
Ponawiam -.-



suarez007 - 11-09-2009 18:57
Potrzebuje dwóch skryptów :)

Pierwszy to "kurczaki na rooku [pacc]" (tylko te przed mostem, nie interesuje mnie skrypt za mostem gdzie są spidery itp)

Następnie potrzebuje skryptu na Waspy pod AB.

Ps. Tylko i wyłącznie skrypty do TA (tibia auto).

Z góry dzięki ;)



albert02 - 12-09-2009 08:40
Jest moze ktos w posiadaniu wpt do Elfbota na cyclopy thais + depositer? Dlugo szukalem i nic.. ; x



Niklass - 12-09-2009 13:07
Poszukuję skryptu do skilowanie 20 lvl Knight na rotwormy :P Najlepiej Fibula :D Żeby z knife walil jak najmniejsze obrażenia a jak carrion to największe :P Dzięki z góry :D



Adisky - 12-09-2009 19:19
Szukam skryptu, który zaatakuje ghosta hmm-em, gdy ten pojawi się na ekranie. (botting, lurowane ghosty i zwastowany czas).

Tibiabotng, 8.5.

PONAWIAM




SedaN* - 13-09-2009 10:41
Witam. Potrzebuję skryptu do elfbota na skilowanie na slimach, tzn, że bot sam zaznacza summony slima nie zabijając matki.

http://forum.tibia.org.pl/showthread.php?t=332101 <- tutaj już było o tym, jednak speedyshare wygasło.



adijosek33 - 13-09-2009 19:53
witam,szukam skrypta do NG gdy skoncza mi si3 royal speary zeby wracal do venore z elf fortest i bral z 30 i odkladal cala kase w depo



mazda313 - 15-09-2009 13:06
Cytuj:
adijosek33 napisał (Wyślij 3595541) witam,szukam skrypta do NG gdy skoncza mi si3 royal speary zeby wracal do venore z elf fortest i bral z 30 i odkladal cala kase w depo A gdzie będą te spery?

POnawiam
szukam skryptu TIBIABOT NG

Pisze na default "Buy iron ore"
Gdy ktos mu odpisze na priv odpisuje "only 500gp"
I gdy ktos podejdzie pisze do niego trade daje trade na 500gp i tylko acceptuje gdy jest iron ore



Niklass - 16-09-2009 19:17
Poszukuję skryptu do skilowanie 23 lvl Knight na rotwormy :P Najlepiej Fibula :D Żeby z knife walil jak najmniejsze obrażenia a jak carrion to największe :P Dzięki z góry :D Proszę bardzo gdyż chciałbym wyskilować skille xD



Cisekkozak - 16-09-2009 19:55
ng
  witam szukam skryptu do ng ktory by pokazywal leczenie sie w % (takie jasno niebieskie nad ludzikiem).



Rapi13 - 17-09-2009 18:21
Tibia Auto 8.50
  Witam szukam skryptu do tibi auto na anty paraliża żeby rzucał
utani gran hur. Z GÓRY THX



Mentos - 21-09-2009 15:36
Ma ktos skrypta do elfa na manasowanie innych osob?



C4l4k - 24-09-2009 16:21
ng
  witam,
szukam scryptu do ng zeby jak hp bylo nizsze niz x to zaklada softy a jak hp jest wyzsze niz y to je sciaga. prosze o scrypt lub opis jak go zrobic



Bartek111 - 24-09-2009 16:32
Cytuj:
Mentos napisał (Wyślij 3611866) Ma ktos skrypta do elfa na manasowanie innych osob? Ustawiasz we friends list
(lists>friends names)
Pozniej idziesz do healing i w heal friend wybierasz potion,robisz save
Tyle ze musisz stac obok kumpla,sprawdz czy dziala



P@tr!ck - 24-09-2009 17:10
Potrzebuje skrypta do NG, że będę latał na trolach ze spike swordem, jak znajdzie speara to ma go podnieść do reki a spike sworda dać do bp i jak zabraknie spearów to wziąć spike sworda i tak w kółko.



Wolvverine - 25-09-2009 19:01
szukam skryptu na mt sternum undeaths monster dla sorca

elfbot.



koles - 26-09-2009 11:05
Tibia bot NG Skrypt
  Witam
Potrzebuje skrypt na ots huntera.pl na skilowanie. Gdyz co około 8-9 min. wyskakuje kod "Please type '/train 8377' to prove that you are actually playing the game." jest on caly czas inny i tzreba go wpisać w okienko "Server log" (np. "/train 8377'" ---to trzeba wpisać) . Nie wiem czy taki skrypt istnieje ale jak by ktoś go znalazł to bardzo proszę o kontakt
gg:13149036
e-mail:sukero2@vp.pl
Lub wypowiedz na forum
Dziękuje za pomoc



Within - 27-09-2009 19:07
@up minęło 24h więc pisze ;p

Chodzi o waypointy fibula+zanoszenie kasy
Znalazłem kilka ale nie działają najlepiej i wszystko się sypie w którymś momencie.
Chcę żeby bot otwierał drzwi na fibuli, bił roty i carrion wormy oraz zbierał kasę, gdy skończy się cap ma iść do thais do banku lub depo i zostawić kasę, potem ma wrócić na fibulę, przejść przez studnię i dalej zbierać kasę;p
Chodzi o elfa pod 8.5, z góry thx



NarVany - 29-09-2009 07:21
Chciałbym prosić o scrypt do NG polegający na tym że gdy będę uderzał z Royal spear potwora to żeby szło od razu exori san najlepiej jeśli jest opcją iż będzie puszczał ten czar np na potwory powyżej jakiegoś expa, jeśli się tak nie da to zwyczajnie z sanem.

Serdecznie dziękuję za pomoc



az'zet - 30-09-2009 20:19
Witam
Potrzebuje skryptu dla palka takiego że jak mu sie skończą speary to zmienia bron na serpenta albo jakąś inną a jak odrazu wylutuje speara to odkłada serpenta i bierze do ręki speara:P



cinuy - 01-10-2009 21:57
Witam ja tez potrzebuje skrypta badz jak ustawic :o w tibia auto że gdy skoncza mi sie potiony i bede mial 100 hp to zeby zakladal speary i zabijal matke <slima ja sobie ustawiam przed tym wiecie ocb :D



mazda313 - 04-10-2009 19:39
Szukam skryptu/opcji Do NG aby w cave bocie uzywal picka na miejscu x



GaryTroy - 06-10-2009 13:35
Potrzebuje skrytu do elf bota na slima oraz niech mi ktos wytłumaczy jak zrobić żeby nie bił matki.

Pozdrawiam.



NarVany - 08-10-2009 09:01
Ponawiam prośbę o scrypta do NG który by co rundę atakował z exori con,san ale tylko potwory co maja więcej niż xxxx expa. I dodaję prośbę o scrypta żeby bot wymieniał mi speary przy skilowaniu.



Bartek111 - 08-10-2009 12:52
Cytuj:
NarVany napisał (Wyślij 3654579) Ponawiam prośbę o scrypta do NG który by co rundę atakował z exori con,san ale tylko potwory co maja więcej niż xxxx expa. I dodaję prośbę o scrypta żeby bot wymieniał mi speary przy skilowaniu. Cytuj:
const
MonsterList = ['Monster','Monster','Monster']; //List of monsters to attack
MonsterMana = [100,100,100] //Pause attack if Mana below

Spell = 'Exori Con'; //Spell to use
SleepS = 1000; //Sleep time after spell in ms

MinCreatureHP = 0; //Stop attacking creature if HP % below (could override "AttackLHP" & "AttackA")
AttackA = 2; //Try(1)/Force(2) to spell attack melee attacking creature only (could override AttackLHP)
AttackLHP = 1; //Attack monsters with lower Health% first

MinHP = 50; //Heal if HP below(0 to disable healing)
HealSpell = 'Exura gran'; //Spell for heal
HealMana = 40; //Heal only when mana over

GMSafe = 0; //Pause all on GM (0 disable, 1 Gm on current floor, 2 GM on any floor)
PlayerSafe = 0; //Pauses attacks if player on screen, but still heals

RampsID = [1950, 1952, 1954, 1956]; //No need to change

function PlayerOnScreen: boolean;
var
x: Integer;
begin
Result := False;
if Creatures.Count > 1 then
begin
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if Creatures.Creature[x].Name = Self.Name then Continue;
if Creatures.Creature[x].NPC then Continue;
if Creatures.Creature[x].Visible then Result := True;
end;
end;
end;

function GMDetected: boolean;
var
x: Integer;
begin
Result := False;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if Creatures.Creature[x].GM then
begin
if (GMSafe = 2) then Result := True;
else if (GMSafe = 1) and (Creatures.Creature[x].Z = Self.Z) then Result := True;
end;
end;
end;

function GetCreatureByID(ID: integer): TCreature;
var
x: integer;
begin
Result := nil;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if Creatures.Creature[x].ID = ID then
begin
Result := Creatures.Creature[x];
Break;
end;
end;
end;

function GetTileFromXYZ(X, Y, Z: integer): TTile;
begin
Result := nil;
if abs((Self.X - 7) - X) > 14 then Exit;
if abs((Self.Y - 5) - Y) > 11 then Exit;
if Self.Z <> Z then Exit;
Result := Screen.Tile[abs((Self.X - 7) - X), abs((Self.Y - 5) - Y)];
end;

function IsTileWalkable(Tile: TTile): boolean;
var
x: Integer;
Z: Integer;
begin
Result := True;
for Z := 0 to Tile.Count - 1 do
begin
if not Result then Exit;
if Tile.Item[Z].Properties.Hole then Result := False;
else if Tile.Item[Z].Properties.Stairs then Result := False;
else if not Tile.Item[Z].Properties.Walkable then Result := False;
else
begin
for x := low(RampsID) to high(RampsID) do
begin
if Tile.Item[Z].ID = RampsID[x] then Result := False;
end;
end;
end;
end;

function CreaturePos(Creature: TCreature): Integer;
begin
UpdateWorld;
Result := 0;
if Creature.Z <> Self.Z then Result := 0;
else if (Creature.X - Self.X = 0) and (Creature.Y - Self.Y = 1) then Result := 1;
else if (Creature.X - Self.X = 0) and (Creature.Y - Self.Y = -1) then Result := 2;
else if (Creature.X - Self.X = 1) and (Creature.Y - Self.Y = 0) then Result := 3;
else if (Creature.X - Self.X = -1) and (Creature.Y - Self.Y = 0) then Result := 4;
else if (Creature.X - Self.X = 1) and (Creature.Y - Self.Y = 1) then Result := 5;
else if (Creature.X - Self.X = 1) and (Creature.Y - Self.Y = -1) then Result := 6;
else if (Creature.X - Self.X = -1) and (Creature.Y - Self.Y = 1) then Result := 7;
else if (Creature.X - Self.X = -1) and (Creature.Y - Self.Y = -1) then Result := 8;
end;

function IsAttackable(Name: String): Boolean;
var
z: Integer;
begin
Result := False;
for z := Low(MonsterList) to High(MonsterList) do
begin
UpdateWorld;
if Name = MonsterList[z] then
if Self.Mana > MonsterMana[z] then
begin
Result := True;
Break;
end;
end;
end;
Procedure SpellHunt(Trapped: boolean);
var
x: Integer;
IsClose: Integer;
Att: TCreature;
PosC: Integer;
PosID: Integer;
Tile1: TTile;
begin
UpdateWorld;
if GMSafe > 0 then
begin
if GMDetected then Exit;
end;
if Self.Health < MinHP then
begin
if Self.Mana > HealMana then
begin
Self.Say(HealSpell);
Sleep(SleepS);
end;
Exit;
end;
if PlayerSafe > 0 then
begin
if PlayerOnScreen then Exit;
end;
if Trapped then Sleep(300);
IsClose := 0;
Att := nil;
PosC := 0;
UpdateWorld;
for x := 0 to Creatures.Count - 1 do
begin
if IsAttackable(Creatures.Creature[x].Name) then
begin
IsClose := CreaturePos(Creatures.Creature[x]);
if IsClose <> 0 then
begin
//Attacking options Start
if (Trapped) and (IsClose > 4) then Continue;
if Creatures.Creature[x].Health < MinCreatureHP then Continue;
if (AttackA = 2) and (not Trapped) and (Self.Attacking <> 0) then
begin
if Creatures.Creature[x].Attacking then Att := Creatures.Creature[x];
else Continue;
Break;
end;
else if (Creatures.Creature[x].Attacking) and (AttackA = 1) then
begin
Att := Creatures.Creature[x];
Break;
end;
else if (AttackLHP = 1) and (Att <> nil) then
begin
if (Creatures.Creature[x].Health < Att.Health) then Att := Creatures.Creature[x];
end;
if Att = nil then
begin
Att := Creatures.Creature[x];
end;
end;
end;
end;
if Att <> nil then
begin
PosC := CreaturePos(Att);
PosID := Att.ID;
if PosC = 0 then Exit;
if PosC > 4 then
begin
if (PosC = 6) or (PosC = 5) then
begin
Tile1 := GetTileFromXYZ(Self.X + 1, Self.Y, Self.Z);
if IsTileWalkable(Tile1) then
begin
Self.MoveRight;
Exit;
end;
end;
if (PosC = 7) or (PosC = 8) then
begin
Tile1 := GetTileFromXYZ(Self.X - 1, Self.Y, Self.Z);
if IsTileWalkable(Tile1) then
begin
Self.MoveLeft;
Exit;
end;
end;
if (PosC = 5) or (PosC = 7) then
begin
Tile1 := GetTileFromXYZ(Self.X, Self.Y + 1, Self.Z);
if IsTileWalkable(Tile1) then
begin
Self.MoveDown;
Exit;
end;
end;
if (PosC = 6) or (PosC = 8) then
begin
Tile1 := GetTileFromXYZ(Self.X, Self.Y - 1, Self.Z);
if IsTileWalkable(Tile1) then
begin
Self.MoveUp;
Exit;
end;
end;
SpellHunt(True);
end;
else if PosC < 5 then
begin
if PosC = 1 then Self.FaceDown;
else if PosC = 2 then Self.FaceUp;
else if PosC = 3 then Self.FaceRight;
else if PosC = 4 then Self.FaceLeft;
Sleep(200);
UpdateWorld;
Att := GetCreatureByID(PosID);
if Att = nil then Exit;
if PosC <> CreaturePos(Att) then Exit;
if Att.Health = 0 then Exit;
UpdateWorld;
T := CreaturePos(Att);
if T < 5 then
begin
Self.Say(Spell);
Sleep(SleepS - 100);
end;
sleep(100);
end;
end;
end;

begin
while not Terminated do
begin
SpellHunt(False);
Sleep(300);
end;
end;
Dajesz 2 skrypty ze zmienionymi czarami,potwory ustawiasz sam,chyba wiesz na czym expisz?



Zły Sen - 09-10-2009 21:46
Szukam skryptu na leczenie np. exura san od 1000hp. Wiem , jest taka opcja ale potrzebuję żeby leczyło mnie na 2 spelle ;p

bot NG



Nss - 11-10-2009 12:12
Witam potrzebuje scrypta na otwieranie ciał i branie lota ponieważ po update stary scrypt otwiera ciało lecz nie bierze lota.Prosil bym o pomoc. BOT NG



Evó - 11-10-2009 14:39
Cytuj:
Nss napisał (Wyślij 3661981) Witam potrzebuje scrypta na otwieranie ciał i branie lota ponieważ po update stary scrypt otwiera ciało lecz nie bierze lota.Prosil bym o pomoc. BOT NG
Poprostu zaznacz w "Cave huntig >looting" nic prostszego :>

http://forum.tibia.org.pl/showthread.php?t=318738

Ten poradnik jest strone wcześniej :>



Nss - 11-10-2009 15:55
Cytuj:
Evó napisał (Wyślij 3662443) Poprostu zaznacz w "Cave huntig >looting" nic prostszego :>

http://forum.tibia.org.pl/showthread.php?t=318738

Ten poradnik jest strone wcześniej :>
O Tym to ja wiem ... ale I tak nie Zbiera mi Loota .Poprostu Otwiera się ciało i odrazu sie zamyka. Przed Update wszystko było ok.



mazda313 - 14-10-2009 19:05
to znowu ja ;]
poszukuje skryptu do NG By używało picka na x miejscu



Andash' - 18-10-2009 15:32
poszukuje skrypta na full rook to main . od 0. puszczam i wbija mi tam 8 lvl czy 1 % do 9 jak tam macie. jakis ktory zeby dzialal.. i nie pisac tibiabot.com bo sciagalem duzo i nie dzialaja



Feweq - 20-10-2009 18:35
szukam skrypta na elfbota żeby zakładał np. dragon hammera jak zabraknie spearów albo kamyków



Andash' - 20-10-2009 23:26
Cytuj:
Andash' napisał (Wyślij 3680542) poszukuje skrypta na full rook to main . od 0. puszczam i wbija mi tam 8 lvl czy 1 % do 9 jak tam macie. jakis ktory zeby dzialal.. i nie pisac tibiabot.com bo sciagalem duzo i nie dzialaja



Eragon Władca Smoków - 21-10-2009 16:01
#Up
Ja widziałem tylko takie scrypty dla Elfbota i blackd proxy dla ng czegoś takiego nie znajdziesz... nie napisałeś jaki boot więc nie mogę Ci więcej pomóc.

#Topic
Poszukuję scryptu do Tibia bot ng o auto atakowanie z czaru ,,Exori Mort" hero.



Feweq - 22-10-2009 15:53
szukam skrypta na elfbota żeby zakładał np. dragon hammera jak zabraknie spearów albo kamyków



Bartek111 - 22-10-2009 16:11
Cytuj:
Feweq napisał (Wyślij 3691201) szukam skrypta na elfbota żeby zakładał np. dragon hammera jak zabraknie spearów albo kamyków Cytuj:
auto 100 set $wep 3282 | set $stone 1781 | set $num 10 | if [$itemcount.$stone >= $num && $z != 1] {swapequip 'lhand' 'belt' | if [$beltslot.id == $wep] {equiplhand $stone | if [$lhandslot.id == $stone] {set $z 1 | setattackmode 'Defensive' 'Chase'}}} | if [$itemcount.$stone > 0 && $z == 1] {refillammo | wait 1000} | if [$itemcount.$stone == 0 && $z == 1] {swapequip 'belt' 'lhand’ | if [$lhandslot.id == $wep] {setattackmode 'Offensive' 'Chase' | set $z 0}} Ok to teraz maly tutorial:
-pierwsza linijka- sty $wep 3282 - zamiast 3282 wstawiasz id dragon hammera
-Sprawdz czy id kamienia sie zgadza
-set $num 10 - gdzie 10 odpowiada liczbie kamieni ktore maja byc w bp zanim je zalozy. Nie zmieniajac niczego w tej linijce bot zalozy kamienie dopiero wtedy gdy uzbiera 10 kamienii.
-Kamienie/Bron melee musi sie znajdowac po lewej (twojej prawej) stronie w ekwipunku
-Arrow slot (kołczan) musi byc pusty,bot wrzuca tam bron.
-Przed zaladowaniem skryptu pamietaj zeby bron melee byla w lewej rece albo w kołczanie (arrow slot)

#
Andash napisz jaki bot (moge sie domyslec ze chodzi o Ng/Elfa).
Mam skrypt do Elfa ktory na 100% bedzie dzialal.
Zawiera wszystko:
-Zbieranie miesa + kupowanie eq (mozna wylaczyc)
-Expi do x lv na samych ratach,po wbiciu x lv 'dodaje' do wpt bugi w Al'Dee
-Wychodzi na maina,wybiera x profesje,x miasto po czym zawiesza sie w banku/shopie na IoD-wyjscie na main nie dziala
-Wychodzi na maina przy x expa

Na NG takiego czegos raczej nie da sie zrobic,wyjscie to pozbieranie eq i ustawienie skryptu na xlog when 4210 exp np.
Jak cos-pw



Andash' - 22-10-2009 18:55
wlasnie full rook potrzebuje na elfa ! facc .



Bartek111 - 22-10-2009 19:26
http://www.speedyshare.com/326797394.html
Tutaj wpt
http://www.speedyshare.com/201587482.html
Tutaj targeting

Omowienie:
$vocation (wpisujesz profesje jaka chcesz) np.
$vocation Sorcerer

$town (wpisujesz miasto takie jakie chcesz,i tak nie dziala bo jak mowilem skrypt czesto zacina sie w banku na IoD) np.
$town Carlin

$bugslevel (wpisujesz od ktorego lv postac ma 'dodac' do wpt bugi) np.
$bugslevel 6

$bugshppc (tutaj wpisujesz liczbe <%> przy jakiej twoj bot pojdzie na bugi,jesli hp bedzie ponizej podanej liczby-pojdzie nastepnym razem gdy bedzie mialo wystarczajaco duzo hp) np.
$bugshppc 80

$bugshardcorehppc (wpisujesz liczbe <%> przy ktorej bot ma uciekac z ostatniej jamy bugow) np.
$bugshardcorehppc 30

$meatcap (wpisujesz liczbe przy ktorej bot ma isc do Billa i sprzedawac mieso,z wlasnego doswiadczenia-radze nie zmieniac liczby ponizej domyslnej) np.
$meatcap 100

$ratsexp (liczba expa do ktorego bot ma expic na ratach) np.
$ratsexp 4210

$main (tutaj wpisujesz 1 albo 0,gdzie 1 odpowiada wyjsciu na main <ktore nie dziala i tak w wiekszosci przypadkow> i 0-postac zostanie na IoD z wybrana profesja) np.
$main 0

$eq (tutaj wpisujesz liczbe 1 albo 0,gdzie 1 odpowiada kupowaniu przez bota eq,zbieraniu miesa,0-bot nie bedzie zajmowal sie zbieraniem miesa i kupowaniem eq tylko od razu pojdzie expic na raty) np.
$eq 1

$waittime (mozesz to zmienic jesli cos w skrypcie idzie nie tak,ja zawsze zostawialem liczbe domyslna,zero zarzutow oprocz zawieszajacego sie bota na IoD w banku...) np.
$waittime 1000

Skrypt musi byc aktywowany na tutorial island (najlepiej w miejscu zalogowania sie do gry po raz pierwszy). Jesli juz gdzies poszedles postacia mozliwe jest przewiniecie waypointow do danego punktu,moze sie zdarzyc ze bot po prostu wybierze zla profesje/zatnie sie nie wiadomo gdzie.
I to zawieszanie sie bota na IoD kolo banku-Cipsoft wprowadzil ograniczenie,1000 zlota w banku,1000 w backpacku. Skrypt nie mial jeszcze takiego update'a i po prostu stoi tam i nic nie robi.
Link do oryginalnego tematu:
http://forums.tibiabot.com/showthrea...highlight=rook

#
Sprawdzalem go i uzywam od lipca :P



Andash' - 22-10-2009 20:26
ale sprawdzales go i dziala?



Chris'Ronaldo - 22-10-2009 20:34
^chyba mogę napisać?
Skrypt, który idzie 1 kratkę na n/s/e/w, gdy zostanie zaatakowana. Na Elfa/NG.



NarVany - 25-10-2009 15:39
Szukam skryptu do ng aby bił z exevo mas san.



Feweq - 25-10-2009 15:50
auto 200 mphigher xxx say exevo mas san

xxx - tutaj wpisujesz ile mam mieć many żeby walnąć exevo mas san

potrzebuje skrypta na elfbota slime trainer sprawdzony najlepiej



SłonyErikson - 25-10-2009 20:38
Poszukuje skryptu do TibiaBot NG ze jesli mam 1k many uzywa strong mana potion.




Strona 6 z 9 • Wyszukano 1976 wyników • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 
Copyright Š 2006 MySite. Designed by Web Page Templates